Sunday, October 3, 2010

my blog

In the last 3 years I've been travelling (I hope I'm gonna keep doing that) and I changed 3 houses. 
Thus, I need a place that makes me fell home everywhere I am.
I know a blog is a virtual place, but I can acces to it from almost everywhere I'll be (with grateful thanks to technology for that ;P ).  So I want to make this blog full of memories, both good and bad, like a real home. :)
I want to keep track of what I am now and how I'm going to change with time, 'cause changing is inevitable.
I don't know why but I feel kind of sad right know, but I want to remember this too.
Welcome to my blog, welcome to my life.


Traduzione :D
Negli ultimi 3 anni ho viaggiato (e spero di continuare a farlo) ed ho cambiato 3 case.
Così ho sentito il bisogno di un posto che mi faccia sentire a casa dovunque io sia.
So che un blog è un qualcosa di virtuale ma posso accedervi più o meno da dovunque io sarò ( sentiti ringraziamenti alla tecnologia che lo rende possibile :P ). Perciò voglio riempire questo blog di ricordi, sia belli che brutti, come una vera casa. :)
Voglio tener traccia di ciò che sono ora e di come cambierò nel tempo, visto che cambiare è inevitabile.
Non so perché ma in questo momento mi sento un po' triste, ma voglio ricordare anche questo.
Benvenuti nel blog, benvenuti nella mia vita.

No comments:

Post a Comment